سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
1

حوزه / استاندار ایلام بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات پروژه‌های مسکن ملی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای مسکن استان ایلام اظهار داشت: به لطف الهی و با همت عالی دولت سیزدهم در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۶ هزار واحد در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۵۳۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این نشست موانع و مشکلات چندین پروژه بیش از هزار واحدی مهم استان نیز برطرف شد و مقرر گردید عملیات ساخت این واحدها با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برای تسریع و شتاب در ساخت و تکمیل این واحدها، مدیران دستگاه‌های زیرساختی از جمله شرکت توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و شرکت گاز استان مکلف شدند خدمات خود را ارائه دهند، ضمن آن که از بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم در روند پرداخت تسهیلات پروژه‌های مسکن ملی تسریع داشته باشند.

وی با اشاره به موافقت و تأکیدات رهبر معظم انقلاب به منظور ساخت ۱۰۰ هزار واحد سازمانی برای کارکنان نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: با موافقت مقام معظم‌رهبری مقرر شده نیروی انتظامی با همکاری وزارت راه و شهرسازی برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کارکنان فراجا با اولویت مناطق محروم و مرزی، برنامه‌ریزی کند که در استان ایلام زمین مورد نیاز برای ساخت این واحد در کل شهرستان‌ها اختصاص خواهد یافت.

بهرام نیا یادآور شد: برای تسهیل تردد زوار، تونل کبیرکوه قبل از اربعین زیر بار ترافیک می‌رود که برای این پروژه به‌طول بیش از ۸ کیلومتر، بیش از ۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده که با مطالبات پیمانکار حدود ۲ هزار میلیارد تومان آن مرتبط با دولت سیزدهم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha